“Vo svete, kde môžete byť kýmkoľvek, buďte sami sebou.”

Myšlienka, v ktorej je ukryté všetko – naše poslanie, motto, slogan i cieľ. Budovanie zamestnaneckej značky je o využití ľudského potenciálu a zapojení všetkých zainteresovaných strán, všetkých členov tímu. Zamestnanecká značka dáva na prvé miesto rovnako zamestnancov, ako aj zákazníkov. Ak po takej značke túžite, ste tu správne. Vitajte!

Skúsme niečo nové. Spolu.

Staňte sa tvorcami zamestnaneckej značky. Skvelej myšlienky ako presadiť v pracovnom svete všetko to úžasné, čo nám dáva pocit šťastia a napĺňa naše tvorivé dni hodnotou a nadšením z dobre vykonanej práce.

„Značka nie je to čo hovoríme my, ale to, čo o nás hovoria iní.“

 

Práve zamestnanci sú úžasní ambasádori značiek. Spoznajte základné princípy úspechu. Princípy, v ktorých citíť hodnoty značky na každučkom mieste, v ktorom prichádzate do styku s okolím. Pocítite rast i radosť zo spoločných úspechov. Vtedy už nemusíte hľadať vhodných kandidátov, začnú sa k vám hlásiť sami.

Vitajte v novej ére H2H - human to human - v ére človečiny

Budúcnosťou nie sú ľudské zdroje (HR), ale zamestnanecké vzťahy (ER)

I.

Zamestnávatelia

Čerpajte odtiaľto inšpiráciu a kontakty na odborníkov a pretavte to vo vašom podnikaní. Ponúkame vám najintuitívnejšiu a najpokrokovejšiu platformu na riadenie, pochopenie a využitie angažovanosti zamestnancov.

II.

Zamestnanci

Vo svete, kde môžete byť kýmkoľvek, buďte sami sebou. Zamestnanecká značka vám umožňuje, aby ste boli tou najlepšou verziou samých seba. Inšpirujte sa na ceste k osobnostnému rastu a zvyšujte svoju hodnotu.

III.

Partneri

Ponúknite pomocnú ruku a prispejte vašimi skúsenosťami.
Všetci sme prišli na tento svet ako tvorcovia. Pomáhame napĺňať životy druhých pocitom šťastia a dávame im zmysel. Sme sociálne bytosti a najlepšie sa cítime v interakcii.

Objavte svoje PREČO

“Úspešné spoločnosti nenajímajú kvalifikovaných ľudí, ktorých následne motivujú. Najímajú motivovaných ľudí a tých potom inšpirujú.”

Keď pri najímaní ľudí začnete s prečo, pritiahnete si ľudí, ktorí majú nadšenie pre rovnaké veci ako máte vy.

Cieľom je nájsť toho, kto má nadšenie pre vaše prečo. Vašu víziu, účel, vaše presvedčenie a kto má postoje zapadajúce do vašej firemnej kultúry.

Až potom prichádza na rad skúmanie skúseností, zručností a vhodnosti kandidáta.

Najlepšie príbehy, píše sám život a naše skúsenosti

Čerpajte a prispievajte k zvyšovaniu povedomia o zamestnaneckej značke, plnej ľudskosti

Hodnoty, ktoré nás spájajú

Hovorí sa, že každá zmena začína v nás. V tomto zmysle sú hodnoty viac ako slová. Sú hlboko zakorenené v našom vnútri a predvedčeniach. Sprevádzajú naše myšlienky, v práci aj v živote. Ak sme na hodnotovej úrovni v súlade s prostredím, v ktorom sa nachádzame, cítíme sa príjemne.

Otvorenosť

V komunikácií vlastných myšlienok a poznatkov, aj v poskytovaní služieb nad rámec.

Energickosť

Robíme to, čo nás baví a to nám dáva energiu a silu rásť.

Dynamika

Podstatou našej dynamiky je reakcia a inicializácia.

Pozitívne nastavenie

Našim cieľom je pomáhať a inšpirovať, nie riadiť.

Komunikácia

Práve komunikácia nás všetkých spája.

Komunita

Tvoríme partnerstvá, budujeme komunity a spájame sa navzájom s cieľom pomoci a spolupráce.

Inovatívnosť

Na všetky riešenia sa pozeráme z rôznych uhlov a neustále ich vylepšujeme.

Inakosť

Sme rovnocenné zoskupenie odborníkov i firiem, ktoré spoločne pomáhajú firmám rásť.

Ing. Katarina Durcova

100%
ZAMESTNANECKÁ
ZNAČKA

Ing. Katarína Ďurčová

Šírim myšlienku zamestnaneckej značky

„Mojim poslaním je poukázať na všetko, čo sa ukrýva za správnou stratégiou budovania značky, ktorá nám zabezpečí záujem tých, na ktorých nám najviac záleží.

Som marketér a biznis konzultant, ktorý sa našiel v objavovaní esencie vášho biznisu. Pomocou zamestnaneckej značky prinášam emócie do všedných dní a spoločne s vami objavujem radosť z evolúcie. Vás samých aj celých spoločností. Tým vám pomáham rásť a rozvíjať sa.“

Najnovšie články

Marketing a branding

10 tipov ako zvýšiť dôveryhodnosť značky

Chcete zistiť, či pôsobíte navonok dôveryhodne? Spoznajte minimálne 10 kľúčových prvkov pri budovaní dôveryhodnej značky.
Personálny manažment

12 kľúčových potrieb k zabezpečeniu motivácie a spokojnosti zamestnancov

Predstavte si ideálne pracovné prostredie, kde všetci pracujú s nasadením a motiváciou. Spoznajte 12 kľúčových potrieb s najväčším vplyvom.
Marketing a branding

Ako získať desiatkytisíc eur na rozvoj malého a stredného podniku

Je to tu! Očakávaný a informáciami nadupaný podcast s návodom ako získať desiatky tisíc eur na rozvoj malého a stredného podniku.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Efektívna komunikácia, ktorá vám pomôže presadiť sa

Efektívnej komunikácii a možnosti jej využitia v práci či v súkromí. Na čo si dať pozor: pravidlá, najčastejšie chyby, manipulatívne techniky.
Príbehy

Generačná výmena v rodinnej firme

Riadiť úspešnú firmu 30 rokov by nebolo možné bez zmien a adaptácie. Inšpirujte sa úspešnej rodinnej firmy z Banskej Bystrice.
Work-life balance

Prečo sa šíri fenomén Quiet quitting

"Quiet quitting" je nový fenomén, ktorý sa v súčasnosti šíri spoločnosťami. Aké faktory prispievajú k jeho rozšíreniu?
Personálny manažment

Ako pomáha talent manažment pri hľadaní nových lídrov

Ako využiť talent manažment pre motiváciu vašich zamestnancov s vysokým pracovným potenciálom, aby ste v nich našli nových lídrov?
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Ako naštartovať zdravé sebavedomie

Chcete sa cítiť dobre vo svojom tele a naštartovať zdravé sebavedomie? Spoznajte typ komunikácie, na ktorí mnohí zabúdajú.
Personálny manažment

Ako napísať pracovný inzerát podľa aktuálnych trendov

Spôsob, ako píšete pracovný inzerát výrazne ovplyvňuje kvalitu kandidátov. Čo by ste mali zohľadniť? Ako poukázať na výnimočnosť spoločnosti?
Work-life balance

Je 4 dňový pracovný týždeň aktuálny trend alebo vízia budúcnosti

4-dňový pracovný týždeň môže priniesť pozoruhodné výsledky. Aj pre menšie firmy aj korporáty. Stačí mať odvahu naskočiť na nové trendy.
Work-life balance

Objavte zmysel vášho života – tým začnite

Vaše šťastie máte vo svojich rukách. Čím skôr to pochopíte, tým lepšie. Veď nikdy nie je neskoro nájsť zmysel života.
Marketing a branding

Zamestnanecká značka – všetci po nej túžime, prečo?

Silná zamestnanecká značka, vedie k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov, udržaniu zamestnancov a celkovému obchodnému úspechu a rastu firmy. Prečítajte si, ako si budovať.
Príbehy

365.labb – miesto, kde sa platí nápadmi

V Banskej Bystrici existuje je miesto, kde sa platí nápadmi. 365.labb slúži všetkým, ktorí chcú tvoriť, rásť a stretávať sa. 365 dní v roku.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Dobrovoľníctvo – lacná pracovná sila alebo štart úspešnej kariéry?

Vedeli ste, že inšpirácia a základ úspešného podnikania sa dajú nájsť aj v dobrovoľníctve? Vypočujte si, ako aj vám môže zmeniť život.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Ako zaujať pomocou prejavu na úrovni

Má náš rečový prejav vplyv na naše sebavedomie a na vytváranie prvého dojmu? Vypočujte si, ako je možné zlepšiť sebaprezentáciu.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Aké charakterové vlastnosti vám pomôžu k úspechu

Aká dôležitá je vytrvalosť a húževnatosť na ceste za úspechom? Aké návyky sa oplatí budovať, keď chceme byť spokojní a šťastní.
Firemná kultúra

Čo dokáže sila pozitívneho myslenia

Viete, že myslenie dokáže ovplyvniť naše životy? Ako sa nastaviť na úspech? Zmena postoja a komunikácia pomáha celým tímom. Ako vlastne?
Marketing a branding

16 atribútov značky zamestnávateľa

Atribúty značky zamestnávateľa predstavujú jej súčasti. Vlastnosti, ktoré dotvárajú značku ako celok. Spoznajte 16 atribútov značiek.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Ako byť úspešný v podnikaní napriek zlyhaniam

Čo je najväčšou brzdou úspechu? Ako veľmi sa podnikatelia boja zlyhania? Je to súčasť progresu? Vypočujte si podcast o failoch v podnikaní.
Osobný rozvoj a vzdelávanie

Ako vzniká podnikateľský nápad

Od myšlienky k realizácii. Ako pracovať s nápadom, keď chcem začať podnikať? Čo je pre podnikanie dôležité? Vypočujte si aj náš podcast.

Partneri