Budovanie zamestnaneckej značky nie je o učení druhých čo majú robiť. V zamestnaneckej značke ide o súlad, nie uniformitu. Súlad je základom skutočne živej značky. Je to o zdieľaní spoločných hodnôt a nadšenia, o dávaní dôležitosti každého člena tímu na prvé miesto, o vypočutí a kooperácii, o komunikácii a spolupráci.
Budovanie zamestnaneckej značky je o tom, že budujeme v mysliach iných to, čo chceme, aby o nás hovorili. Značka nie je to, čo prezentujeme my. Značka je to, čo vnímajú a hovoria iní.

Ako na budovanie osobnej značky?

Aj vy tápete v tom, ako uchopiť osobnú značku? Ak si uvedomujete jej výhody a dôležitosť, ukážem vám, ako si nastaviť stratégiu budovania osobnej značky.

Čítať viac

10 tipov ako zvýšiť dôveryhodnosť značky

Chcete zistiť, či pôsobíte navonok dôveryhodne? Spoznajte minimálne 10 kľúčových prvkov pri budovaní dôveryhodnej značky.

Ako získať desiatkytisíc eur na rozvoj malého a stredného podniku

Je to tu! Očakávaný a informáciami nadupaný podcast s návodom ako získať desiatky tisíc eur na rozvoj malého a stredného podniku.

Zamestnanecká značka – všetci po nej túžime, prečo?

Silná zamestnanecká značka, vedie k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov, udržaniu zamestnancov a celkovému obchodnému úspechu a rastu firmy. Prečítajte si, ako si budovať.

16 atribútov značky zamestnávateľa

Atribúty značky zamestnávateľa predstavujú jej súčasti. Vlastnosti, ktoré dotvárajú značku ako celok. Spoznajte 16 atribútov značiek.

Vaša značka nie je o vás, je o druhých

Čo sa ukrýva za správnou stratégiou, ktorá vám zabezpečí záujem tých, na ktorých najviac záleží? Viac sa dočítate tu.