Staňte sa posilou tímu, ktorý prispieva k lepšiemu pracovnému prostrediu

Skvelý spôsob, ako ukázať vašu odbornosť a etablovať sa ako odborník v téme budovania Zamestnaneckej značky.

Podeľte sa aj vy

Vítame vás na stránke, kde hľadáme nových tvorcov a tvorkyne! Vlastne, hľadáme viac než to – partnerov, s ktorými nás bude práca baviť a s ktorými si navzájom budeme motiváciou. Tých z vás, čo vždy robia veci najlepšie ako vedia a zapadnú medzi nás ako skladačka. Možno ste to práve vy! 🙂

Ak máte záujem vidieť tých, ktorí „sa tu našli“, pozrite si sekciu Partneri, presne takých hľadáme alebo sa pozrite Čo nás spája a objavte naše prečo. 😇

A ak by vás zaujímali akékoľvek ďalšie informácie, ozvite sa nám.

Budeme sa tešiť 🙂

Čo hľadáme?

Hľadáme tých, ktorí dokážu inšpirovať a ktorí majú recept na harmonické pracovné prostredie. Tých, ktorí poznajú pozitívne pracovné návyky, cenné rady k prístupu a budovaniu tvorivej a funkčnej firemnej kultúry. Hľadáme tých, ktorí vedia ako na leadership, vedenie ľudí, a ktorí vedia ako nevyhasnúť.

Hľadáme práve vás, lebo pravdepodobne máte skúsenosti z praxe. Pravdepodobne poznáte aktuálne témy, ktoré rezonujú v spoločnosti a súvisia so Zamestnaneckou značkou a máš informácie vhodné pre  zamestnávateľov aj zamestnancov.

  • Originálny obsah - Uistite sa, že príspevok, ktorý nám odošlete, je originálny, jedinečný a neobsahuje plagiátorstvo.
  • Téma, ktorá je vám blízka - Vyberte si tému článku odlišnú od tých, ktoré sme už zverejnili. Môže súvisieť s ostatnými, len nech nie je totožná.
  • Hodnotný obsah - Počet slov by mal byť aspoň 400 slov, ideálne dlhší v rozsahu 1500 slov.
  • Obrázky a grafika - Zahrňte relevantné obrázky v dostatočnej kvalite (rozmer 1200x900 px, minimálne rozlíšenie 72 dpi), ktoré budú súčasťou písaného textu podľa vami vybranej témy. Jednoduché kopírovanie obrázkov z iných webových stránok alebo blogov nebude akceptované. Môžete použiť bezplatné licencované obrázky z fotobánk. Prosíme, o uvedenie zdroja obrázkov.
  • Predstavenie autora - Každý zo schválených autorov má česť byť odprezentovaný ako Partner Zamestnaneckej značky. Spolu s obsahom nám pošlite pár viet o sebe (kto ste, čo robíte a ako môžeme predstaviť vašu odbornosť). Rovnako pridajte vašu fotografiu v minimálnej veľkosti 400x400px. Inšpirujte sa v časti Partneri.

Ako začať?

Odporúčame vám pozrieť si náš blog, aby ste zistili, ktorým témam sa venujeme, a aby ste pochopili náš štýl písania. Kombinujeme textový obsah s doplnením o zaujímavé ukážky aj podcasty. Váš koncepčný návrh môžete poslať na katarina.durcova@axim.sk. Zahrňte obrázok autora (400×400 px).

V prípade, že máte vlastný nápad alebo nám chcete napísať, radi váš spoznáme.

Postup uverejnenia

  • Pridajte sa - Kontaktujte náš redakčný tím s nápadom na tému a náčrtom vášho príspevku. Skúste tiež zdôrazniť svoju odbornosť v danej oblasti. Nezverejňujeme žiadny duplicitný obsah, takže váš obsah musí byť jedinečný.
  • Napíšte nám - Svoj konečný koncept obsahu môžete odoslať nášmu redakčnému tímu na posúdenie.
  • Spresnenie - Po procese kontroly môže náš tím navrhnúť niektoré revízie obsahu pred jeho zverejnením.
  • Uverejnenie - Po spresnení obsahu náš redakčný tím zverejní váš obsah na webovej stránke.
  • Šírme ho do sveta - Po zverejnení na stránke uverejníme a prezdieľame článok na všetkých našich kanáloch sociálnych médií a Facebook skupinách. Budeme radi, ak svoje dielo podporíte aj cez vlastné profily a spriatelené médiá.
  • Opakujte - Ak s nami chcete spolupracovať dlhodobo, môžete nášmu tímu začať navrhovať ďalšie články a blogové príspevky. Tým si vybudujte status odborníka, špecialistu, či ambasádora Zamestnaneckej značky.

Aké sú výhody pre vás?

  • Pri každom článku uvádzame meno autora s jeho predstavením, vrátane fotografie. Aby vás mohli zaujemcovia priamo kontaktovať súčasťou nastavenia je aktívne prepojenie na váš LinkedIn profil.
  • Články zdieľame do rôznych skupín na sociálnych sieťach, ktoré majú aktuálne viac ako 50-tisíc členov.
  • Zvýšite si povedomie o vašej osobnej značke a viditeľnosť u vysoko relevantného publika.

Máte záujem o spoluprácu s nami?